• et
  • en
  • ru

Comarketi uudised

Nõmme Comarketis ABC Sooduskaart tasuta!

2019-09-11

Sooritades Nõmme Comarketis perioodil 12.09 – 22.09.2019 vähemalt 10-eurose ostu, saate TASUTA uuendada oma kehtivat ABC Sooduskaarti või vormistada uue […]

Sooritades Nõmme Comarketis perioodil 12.09 – 22.09.2019 vähemalt 10-eurose ostu, saate TASUTA uuendada oma kehtivat ABC Sooduskaarti või vormistada uue kaardi!

Tasuta kehtiva ABC Sooduskaardi uuendamiseks või uue kaadi saamiseks peab klient minema ABC kaardiportaali: www.abccom.eu ning seal  sisestama ostutšekil oleva arve numbri.

Arve numbreid on võimalik kaardiportaali www.abccom.eu sisestada kuni 30.09.2019 kell 00.00

Pärast kaardiportaali arve numbri sisestamist, saadetakse kaart kliendi profiilis märgitud aadressile nädala jooksul, olemasolema kaardi uuendamisel hakkab see kehtima koheselt.

 

Täpsema kampaania juhendi leiate SIIT

Nõmme Comarketis ABC Sooduskaart tasuta!

Meeldivat ostlemist!

 

 

 

Toit oma karpi!

2019-07-25

ABC Supermarkets AS toidupoodides on võimalik alates 22.07.19 teenindusletis pakutavad toidud lasta oma karpi pakkida. Pakendi kaal nullitakse ja toidu […]

ABC Supermarkets AS toidupoodides on võimalik alates 22.07.19 teenindusletis pakutavad toidud lasta oma karpi pakkida. Pakendi kaal nullitakse ja toidu maksumus sellest ei suurene.

Teeninduslett puudub järgnevates Comarketi kauplustes: Laagri, Ümera, Liivalaia, Ranna, Mai

  • Lastes pakkida toidu oma karpi, väldid üleliigse pakendiprügi tekkimist.
  • Palun veendu, et sinu nõu on puhas ning sobilik vastava toidu pakendamiseks.

Täname, et aitad kaasa prügi vähendamisele!

 

Toit oma karpi

Uuring: parima teenindusega toidukaupluste kett on Comarket

2019-07-23

Parima teenindusega järgnesid Comarketile Rimi ja Selver. Eesti toidukaupluste keskmine teenindustase on Baltikumi nõrgim, parim teenindustase oli Leedus ja Lätis. […]

Parima teenindusega järgnesid Comarketile Rimi ja Selver. Eesti toidukaupluste keskmine teenindustase on Baltikumi nõrgim, parim teenindustase oli Leedus ja Lätis.

Uuringufirma Dive poolt läbi viidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad toidukaupluste ketid, andes liidripositsiooni Comarketile, vahendas BNS.

Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Balti riikides tervikuna viidi läbi 160 külastust juunikuu jooksul, millest Eestis oli 70 külastust, Lätis 40 külastust ja Leedus 50 külastust.

Eestis külastati seitsme populaarsema keti kauplusi suuremates linnades Tallinnas, Tartus, Viljandis, Pärnus ja Narvas. Igasse ketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendi ülesandeks oli hinnata kogu teeninduse protsessi. Ühe külastuse jooksul hinnati kokku kolme teenindajat: letiteenindajat, küsides infot letis müüdavate toodete kohta; saaliteenindajat, paludes abi mingi toote leidmisel ning kassateenindajat tavapärases ostu eest tasumise situatsioonis.

Eesti parima teenindustasemega toidukaupluste ketiks osutus Comarket 84,1 protsendiga,  teise koha saavutas Rimi 80,4 ning kolmandale kohale tuli Selver 77 protsendiga. Kohtadele neli kuni seitse baseerusid Coop 76,4 protsendiga, Prisma 74,1 protsendiga, Maxima 70,5 protsendiga ja Grossi toidukaubad 60,5 protsendiga.

Uuringu tulemusena selgus, et Eesti toidukaupluste keskmine teenindustase on Baltikumi nõrgim, parim teenindustase oli Leedus ja teisel kohal Läti.

Leedu esikolmiku moodustasid silmapaistvate tulemustega Maxima 91,4 protsendiga, järgnesid väga tasavägiste tulemustega Lidl 90,6 ja Rimi 90,5 protsendiga.

Läti esikolmikus olid SKY 85,9 protsediga ja tasavägiselt teist ning kolmandat kohta jagamas Maxima 82,9 ning Rimi 82,9 protsendiga.

Eesti koondtulemusi vaadates jäi silma, et kõige nõrgem oli letiteeninduse osa, kus letiteenindaja professionaalsus jäi väga madalale tasemele – teenindaja ei selgitanud vajadusi välja ega tutvustanud ja pakkunud ise tooteid ning lisamüüki tehti vaid alla veerandi juhtudest ning puudulik oli ka kontakti lõpetamine. Saaliteeninduses oli murekohaks kontakti alguses tervitamine ja kontakti lõpetamine ning kassateeninduse nõrgimad küljed olid kliendikaardi küsimine ja samuti kontakti lõpetamine.

Samas positiivsena saab tuua välja, et kassa-, saali- ja letiteenindajad on viisakad, lisaks jätsid saaliteenindajad ka hindajatele sõbraliku mulje ning kassateenindajad olid üldiselt väga abivalmid.

Võrreldes Eestiga paistsid Läti ja Leedu kauplused silma eelkõige letiteeninduse osas professionaalse kontakti lõpetamisega. Probleemseks kohaks osutusid sarnaselt Eestile mõlemas riigis lisatoodete pakkumine ja kassas kliendikaardi küsimine.

Balti riikide juhtiv klienditeenindusuuringutele keskendunud ettevõte Dive Eesti viib valdkonnauuringuid läbi regulaarselt, pakkudes objektiivsetel alustel põhinevat infot klienditeeninduse taseme kohta erinevates sektorites.

 

artikli allikas: http://www.pealinn.ee/tallinn/uuring-parima-teenindusega-toidukaupluste-kett-on-comarket-n244266

“Võida jaaniostud tagasi!” kampaania võitjad

2019-07-02

Perioodil 20.06-24.06.19 toimus ABC Supermarkets (Comarketi toidupoed, Delice toidupoed, Solaris Toidupood) kauplustes jaanipühade kampaania, mille raames loosisime tagasi 30 ostukorvi […]

Perioodil 20.06-24.06.19 toimus ABC Supermarkets (Comarketi toidupoed, Delice toidupoed, Solaris Toidupood) kauplustes jaanipühade kampaania, mille raames loosisime tagasi 30 ostukorvi summad.

Võitjateks osutusid:
Kristjan Lennuk
Mare Truuts
Riine Tiigi
Hanna Maria Semper
Katri Kuuse
Kadri Orula
Meeli Nummu
Priit Kõrge
M.Kadak
Marina Ortšinskaja
Terje Jõgis
Andri Pinnar
Silver Jurno
Mats Sonn
Tauri Kiho
Natalja Istomina
Kuno Pindmaa
Styna Õunapuu
August Vaiksoo
Aare Sambla
Urmo Hinn
Evelin Rull
Jaanika Teemus
Sirje Luht
Grista Kuuskla
Evelyn Luud
Kalmer Kaasiku
Kaire Tammiku
Hedy Nurm
Andrus Laurson

Palju õnne! Võitjatega võetakse ühendust ostutšekile jäetud kontakti alusel.

Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. Rohkem infot

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close